knarkarcarro

Alla inlägg under mars 2015

Av kitty - 23 mars 2015 15:20

  

Jag har nu bott här i en vecka, faktiskt så har jag blivit bra vän med en tjej på boendet men oersonalen funderar på att lägga in henne på psyket, hon skar av en artär i armen och jag fick ta alla kompresser och allt bandage på hela jävla stället för att få blödningen att sluta (vilket det inge gjorde) men hon vägrade åka in till akuten. Jag var även tvungen att ta en pincett och plocka ut en flisa av ett rakblad som hon tagit sönder ur hennes arm. Liksom, tänk er att ta en pincett och dra ut en flisa ur ett 1cm djupt sår, hahah.. Det var så vidrigt och hon bara skrattade.. Anyhow så hatar både hon och jag vårat liv just nu eftersom vi har slut på både cigg och snus... Blä på exakt allt. 


Fuckade upp mitt liv för några dagar sedan och tog ett återfall.. Ingen märkte något dock men det stör mig iallafall jävligt mycket att jag gjorde så. men inget är fel när allt känns så hopplöst. 


Nu ska jag till drogterapeften och hoppas på något stabilt eller nått! Hörs sen någon gång, bye!

Av kitty - 18 mars 2015 09:21

Har redan fått mobilen. Inte min dator dock, den får jag om tre veckor.

Hur som helst så satt jag och pratade med en tjej som bor här, hon är i min ålder och vi klickade faktiskt ganska fort. 

Vi satt och pratade om hur vi hamnade här och varför. Allt hon sa stämde in på mig. Vi båda har drog problem, alkohol provlem, självskadebeteende, aggritioner och massa annat. Men hon var även prostituerad. Det hade hon varit sedan hon var 12 År. Hur fan kan världen bli så fel att en så ung flicka måste sälja sig själv för att ha råd med mat? Varför klarar inte föreldrar av att ha barn längre? Fan ta allting.

Av kitty - 16 mars 2015 07:23

Måndagar brukar suga sjukt mycket men detta slår allt. Nu sitter jag i bilen påväg till mitt nya hvb. Ett nytt helvete i ännu ett halvår, fan. Jag vill inte.

kommer inte få ha mobil eller dator på en vecka (minnst). Kan bli utan dom i en månad med. för nu är jag Sol placerad, så då brukar det högst bli en månad, men det är dock ganska ovanligt. Och för er som kanske inte vet vad SoL placering är så.. 


SoL placering= frivilligt placerad, man åker dit utan att göra motstånd. SoL innebär även att det är soc och föräldrarna som bestämmer över hur man ska göra osv på boendet.


kan skriva lite mer när jag får tillbaks mobilen osv. Har knappt inyernet nu så, vi hörs någon gång, puss på er, och till mina vänner som läder detta.. Förlåt för att jag fuckade upp allt. jag älskar er, okej?<3

Av kitty - 14 mars 2015 22:24

 

Ok. "J" knappen på min dator funkar inte så därför skriver jag nu från mobilen. Idag ringde jag till monstret i mitt liv. Min biologiska pappa, som jag ALLTID tilltalar med hans namn i vanliga fall, men just nu vill jag att det förblir anonymt med tanke på att han kommer flippa totalt om han ser hans namn på internet nu när han är på rättegångar osv. Han vill inte att någon ska komma ut om honom men just nu bryr jag mig inte. Här kommer jag skriva exakt vad jag vill. Men jag väljer att inte nämna hans namn.


MIN PAPPA

En missbrukare, en alkoholist, en kvinnohatare och en rasist.

en våldtäktsman och ett misslyckat försök att ännu en gång försöka lägga mitt liv i sin hand. För när jag var liten var jag inget annat än ett smutsigt djur i hans ögon, ett objekt och en måltavla. Men nu när jag lärt mig att stå upp för mig själv nekar han allt han nånsin gjort mot mig. Hans röst, hans existens tär på mity psyke. natten då han mordhotade familjen finns inte längre för honom. För enligt honom gjorde han aldrig fel. Han var ju så ledsen för att mamma skulle lämna honom. Så därför tyckte han att vi förtjänade det. Han undrar varför jag är femenist. Jag är femenist för att ingen kvinna och ingen man förtjänar att leva så som vi gjorde. Han undrar varför jag är bisexuell. Jag är bisexuell för att jag föddes så. Jag har alltid varit attraherad av både kvinnor och män. Han undrar varför jag inte längre älskar honom. Jag älskar honom inte för att inget barn ska någonsin behöva växa upp med rasism, sexism eller något annat sjukligt  beteende. Jag älskar honom inte längre för att barn ska inte behöva bo på gatan i veckor för att hen slängde bort pappas droger och spolade ner hans alkohol för att hen inte ville ha en hög, full och aggressiv pappa. Och då kan man ju undra varför jag dricker och tar droger. Jag dricker för att alkohol i min familj förekommer mer än vatten hos en nykter familj. Jag tar droger för att weed hos min familj är lika vanligt som cigg hos en annan. Men nu ska jag in på ett nytt hvb, packa det sista imorrn och hoppas på ett nyktert liv. För jag vill inte bli som den jag en gång kallat pappa.

Av kitty - 13 mars 2015 13:44

Well, denna blogg är för mig äldigt riskabel. Men vadfan, ta risker är det ända denna flicka kan. Länge har man hamnat fel och fuckat upp allt. Hvb-hem är mitt nuvarande hem. pågrund av alkohol, droger, misär, ångest, PTSD och massa mer. Så, här tänker denna lilla varelse skriva om hur hon har det, vart hon är, vad hon gör och varför hon gör det.


Mår inte så bra atm, vill ha cigg och alkohol för sista gången på flera månader, för snart blir det ett nytt hvb, nytt folk, nya regler och ett nytt helvete. Men det är svårt för mig att orka bry mig. Är så van nu. Har varit hos min mamma i fem dagar för att sedan få veta att man måste flytta igen. Till Kramfors. Hoppas bara på att skiten inte är så illa denna gång. Men nog om det. Nu måste man skaffa cigg och alkohol. hahah, patetiskt. bli inte som mig, vem du än är, för nu finns det inget annat än destruktivitet i mitt liv. det där med att lära sig av sina misstag har aldrig varit min starka sida.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards