knarkarcarro

Direktlänk till inlägg 18 juli 2015

Saknaden är så stor

Av kitty - 18 juli 2015 23:35

Ni vet den där känslan av att tänka för mycket? när man liksom simmar runt i sina egna tankar tills man inser att man inte bottnar längre, tillslut låter man bara kroppen ge upp. Man låter tankarna dränka en. 


den känslan har jag just nu.

tre riktigt fina vänner har nyligen gått bort. Det känns så jävla fel att dom aldrig mer kan le, det blev ju som det blev och nu finns dom inte mer, jag kommer inte längre kunna skriva eller ringa till dom, jag kommer aldrig mer få höra deras underbara röster... Men dom är himlens vackraste änglar. Jag vet att dom ser mig nu när jag kämpar mot all misär och jag hoppas att dom är stolta över mig, jag är så otroligt glad för tiden jag fick med dom.

tänkte iallafall skriva lite om dom nu så... Till minne av mina bröder och systrar..


Joelene: Joelene, jag minns fortfarande det du sa till mig när allt var så jävla värdelöst.. Du sa "jag är axeln du kan vila på, jag kommer alltid finnas här och torka dina tårar". Men nu, när du inte finns mer är allt tomt igen, du var alltid det lilla ljuset i tunneln men det som inte fick hända hände... Du lär mörkret ta över och jag kommer aldrig förlåta mig själv för att jag inte hjälpte tillräckligt.. Förlåt mig älskade du, ta hand om lilla didrik där uppe och krama honom från mig.. Älskar dig Joelene❤️


Aki: Finaste broder, minns du när vi satt i r-by och knäkte öl.. Minns du när du lovade mig att du skulle vara drogfri, inga fler återfall, inga fler gäng efter dig.. Du var ju så duktig kära bror, du höll dig borta från skiten i 8 månader.. Sen tog du upp sprutan för sista gången, sköt in heroinet i din arm och tog ditt sista andetag, jag bara önskar att du satt här med mig idag... Du dog av det du älskade mäst, du somnade in men den älckliga jävla drogen i ditt blod... Fyfan asså, äckliga jävla drog som tog min älskade Aki. sov gott broder..❤️


Jakkob: hoppas du vet att jag förstår dig, jag önskar att du fortfarande är här men efter beskedet du fick skulle jag nog gjort samma sak, du var en otroligt stark individ och så underbar att prata med... Din pojkvän, jag, din släkt och dina vänner ser upp mot dig med tårar i ögonen och hälsar att vi älskar dig, hoppas du hör våra röster finaste du.. Vi saknar dig finaste och någon gång kommer vi upp till himlen och träffar er, jag lovat.. Godnatt "Jakko"❤️

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Han

Av kitty - 30 juli 2015 20:22

Hello! har tänkt ganska mycket på sistone.. Jag har insett att jag känner för många som inte känner mig... Det är lite obehagligt egentligen, dom ser ju liksom bara den där finfina fasaden man lyckas bygga upp.. Känner mig så fake i deras närhet. F...

Kul

Av kitty - 21 maj 2015 13:56

   Jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag klarar inte av att lita på någon. Mamma har tagit upp alla anledningar till att jag mår som jag mår till en av hennes vänner, denna vän har nu berättat alla mina personliga saker till allt och alla. Nu v...

Av kitty - 23 april 2015 18:58

Falska jävla hora du är, fan asså! Hur jävla fittig kan man vara?! Trodde du seriöst att jag inte skulle märkā att du snackar skit om mig och att du fucking tar mina saker? jag är förfan inte dum i huvet! allt går åt helvete nu förresten. En kompis ä...

Av kitty - 14 april 2015 23:49

Nu är jäg äntligen inte illamående längre så nu klarar jag av att skriva! opererades igår morse kl 08:36 och operationen slutfördes runt 11, sedan blev det 4 timmar med ständigt dropp och så otroligt mycket smärtlindrande i alla dess former. Mitt b...

Av kitty - 14 april 2015 05:21


  Tja folks. Klockan är nu 05:22 och jag har inte sovit på hela natten eftersom jag är inlagd på ett sjukhus. Då undrar man ju varför.. Jo.. De har jag ingen aning om.. Märkte att de gjorde ont i benet för två dagar sedan och sen såg personalen at...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards