knarkarcarro

Alla inlägg under maj 2015

Kul

Av kitty - 21 maj 2015 13:56

  

Jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag klarar inte av att lita på någon. Mamma har tagit upp alla anledningar till att jag mår som jag mår till en av hennes vänner, denna vän har nu berättat alla mina personliga saker till allt och alla. Nu vet alla om våldtäkten, mordhoten, misshandeln, drogerna, alkoholen, psyket och allt annat. Jag litade faktiskt på mamma.. Tydligen kunde jag inte lita på henne heller så nu har allt mitt hopp rasat till botten igen. Hon har även tagit kontakt med mannen som förstörde vårat liv igen.

jag bor såklart kvar på hvb och jag lär bo här ett bra tag till. Soc har nämligen bestämt att jag inte får flytta tillbaks till mamma eller bo i fosterfamilj. Så nu är jag rädd för att fllytta härifrån.. Jag vill inte bli hemlös igen. Soc har även pratat om att jag ska bo här tills jag hittat en egen lägenhet. Och jag kan ju inte hitta en lägenhet nu. Jag går inte ens i skolan Så hur fan ska jag kunna betala hyran? inget går bra längre. Jag vill bara låta mörkret vinna och lägga mig ner, blunda och aldrig mer vakna. Jag vågar inte ens gå ut ur rummet längre, jag är rädd för människor. Jag vet att dom kommer svika mig. Varje människa jag ser kommer att svika mig. det bara är så.


sen sitter en kompis inne oxå.. Rån och mordhot. Han fick två år för det, han var alltid där för mig och nu kommer jag inte kunna träffa honom på två år. Allt går åt helvete bara. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards